Õ€Õ¡ÕµÕ¡Õ½Õ¿Õ¡Õ¶Õ« Õ°Õ¡Õ´Õ¡Ö€ WordPress-Õ¸Õ¾ Õ£Õ¸Ö‚Õ´Õ¡Ö€ Õ¾Õ¡Õ½Õ¿Õ¡Õ¯Õ¥Õ¬Õ¸Ö‚ Õ¹Õ¸Ö€Õ½ Õ°Õ¶Õ¡Ö€Õ¡Õ¾Õ¸Ö€Õ¸Ö‚Õ©ÕµÕ¸Ö‚Õ¶Õ¶Õ¥Ö€

Գաղտնիք չէ, որ WordPress-ը  բովանդակային կառավարման ամենաարագ աճող համակարգն է ցանցում: WordPress-ն ունի 54% շուկայական տարածում այն բոլոր կայքերի մեջ, որոնք օգտագործում են բովանդակային կառավարման համակարգ: Քանի որ օգտատերերը շարունակում են խմբվել WordPress-ի շուրջը, WordPress-ի արտադրանքի եւ ծառայությունների հանդեպ պահանջը դառնում է ավելի մասսայական: Հետեւաբար եւ այն մեծ ներուժ է իրենից ներկայացնում հայ ծրագրավորողների համար:

Եթե դուք արդեն WordPress-ի մասնագետ եք, ձեր արտադրանքը կամ ծառայությունները մասն են արագ աճող շուկայի: Եթե ոչ, դուք պիտի միանաք WordPress-ի համայքին եւ արագացնեք ձեր բիզնեսի զարգացումը: Փաստորեն, վերջին մի քանի տարիների ընթացքում ես ականատես եմ եղել այնպիսի բիզնեսների հիմնադրման եւ հաջողության, որոնք ամբողջովին աշխատում են WordPress-ով:

Այս հոդվածում ես ուզում եմ ներկայացնել բիզնեսի տարբեր օրինակներ, որ հաջողություն են ունեցել աշխարհում եւ Հայաստանի տեխնոլոգիական ոլորտի համար մեծ ներուժ են պարունակում: Մենք կուսումնասիրենք յուրաքանչյուր օրինակի մեխանիզմը եւ կտեսնենք, թե ինչպես են դրանք տարբերվում՝ տարբեր տեսանկյուններից նայած: Եթե դուք վեբ մոդելավորող կամ մշակող եք եւ ցանկանում եք կատարելագործել ձեր փորձը WordPress-ում բիզնես կառուցելու համար, պարզապես պետք է նշել, որ մի քանի կետեր պետք է հաշվի առնել:

1. WordPress-ի  Մոդելավորման/Մշակման Համար Խորհրդատվություն

ÕŽÕ¥Õ¢ Õ´Õ¸Õ¤Õ¥Õ¬Õ¡Õ¾Õ¸Ö€Õ¸Õ²Õ« Õ¯Õ¡Õ´ Õ´Õ·Õ¡Õ¯Õ¸Õ²Õ«  համար Õ¡Õ´Õ¥Õ¶Õ¡Õ¿Õ¡Ö€Õ¡Õ®Õ¾Õ¡Õ® Õ¸Ö‚Õ²Õ«Õ¶ WordPress-Õ« Õ·Õ¸Ö‚Ö€Õ» Õ¢Õ«Õ¦Õ¶Õ¥Õ½ կառուցելու Õ°Õ¡Õ´Õ¡Ö€ Õ°Õ¡Õ³Õ¡Õ­Õ¸Ö€Õ¤Õ¶Õ¥Ö€Õ«Õ¶ Õ¾Õ¥Õ¢ Õ´Õ¸Õ¤Õ¥Õ¬Õ¡Õ¾Õ¸Ö€Õ´Õ¡Õ¶ Õ¡ÕµÕ¶ÕºÕ«Õ½Õ« Õ®Õ¡Õ¼Õ¡ÕµÕ¸Ö‚Õ©ÕµÕ¸Ö‚Õ¶Õ¶Õ¥Ö€Õ« Õ¡Õ¼Õ¡Õ»Õ¡Ö€Õ¯Õ¸Ö‚Õ´Õ¶ Õ§, Õ¸Ö€Õ¸Õ¶Ö„ մասնագիտացված Õ¥Õ¶ WordPress-ի բովանդակային Õ¯Õ¡Õ¼Õ¡Õ¾Õ¡Ö€Õ´Õ¡Õ¶ Õ®Õ¡Õ¼Õ¡ÕµÕ¸Ö‚Õ©ÕµÕ¸Ö‚Õ¶Õ¶Õ¥Ö€ Õ¡Õ¼Õ¡Õ»Õ¡Ö€Õ¯Õ¸Õ² Õ¯Õ¡ÕµÖ„Õ¥Ö€Õ« Õ¾Ö€Õ¡: Ձեր Õ°Õ¡Õ³Õ¡Õ­Õ¸Ö€Õ¤Õ¶Õ¥Ö€Õ« Õ¢Õ¡Õ¦Õ¡Õ¶ Õ¯Õ¬Õ«Õ¶Õ¥Õ¶ Õ¡ÕµÕ¶ Õ¢Õ«Õ¦Õ¶Õ¥Õ½Õ¶Õ¥Ö€Õ¨, Õ¯Õ¡Õ¦Õ´Õ¡Õ¯Õ¥Ö€ÕºÕ¸Ö‚Õ©ÕµÖ‚Õ¶Õ¶Õ¥Ö€Õ¨ Õ¥Ö‚ Õ¡Õ¶Õ°Õ¡Õ¿Õ¶Õ¥Ö€Õ¨, Õ¸Õ¾Ö„Õ¥Ö€ Õ±Õ£Õ¿Õ¸Ö‚Õ´ Õ¥Õ¶ ցանցում ունենալ  ներկայություն՝ իրենց Õ¯Õ¡ÕµÖ„Õ« բովանդակությունը “Ö…Õ£Õ¿Õ¡Õ¿Õ¥Ö€Õ¥Ö€Õ« Õ°Õ¡Õ´Õ¡Ö€ Õ°Õ¡Õ³Õ¥Õ¬Õ« Õ¯Õ¥Ö€ÕºÕ¸Õ¾”  թարմացնելու Õ¥Ö‚ Õ¯Õ¡Õ¼Õ¡Õ¾Õ¡Ö€Õ¥Õ¬Õ¸Ö‚ Õ°Õ¶Õ¡Ö€Õ¡Õ¾Õ¸Ö€Õ¸Ö‚Õ©ÕµÕ¡Õ´Õ¢:

Ցանկացած խորհրդատվության նման բիզնեսի այս օրինակը հիմնված է ժամանակի վրա: Կամ դուք հավաքում եք մեկժամյա արագություն կամ ներկայացնում եք ծրագրի ծախսերը, որ բխում են այն հաշվարկից, թե ինչքան ժամանակ է պետք ծրագիրն իրականացնելու համար: Մինչ ժամանակի վրա հիմնված օրինակը ավելի դժվար կարող է լինել մասշտաբավորելու համար, կան եւս երկու գործոններ, որ թույլ կտան ձեզ աստիճանաբար բարձրացնել ձեր մակարդակը. ձեր հմտությունների մակարդակը եւ ձեր առաջարկած ծառայությունների պահանջարկը: Երկուսն էլ պիտի բարելավվեն բնականոն ձեւով, այն դեպքում, երբ ձեր խորհրդատվությունը առաջխաղացում ունի:

Գումարենք նաեւ այն փաստը, որ դու օգտագործում ես WordPress-ը քո բիզնեսի զարգացումն արագացնելու համար՝ մատուցելով հրաշալի բազային գործառնականություն, հզոր համայնք քո արտադրանքին աջակցելու համար եւ օգտատերերին հարմար հարթակ ավելի վերեւ բարձրանալու համար: WordPress օգտագործելը շատ արդյունավետ տարբերակ է կապիտալիզացնելու ձեր՝ ժամանակի վրա հիմնված բիզնեսի օրինակը:

Կան շատ առցանց շուկաներ, որ դուք պիտի ուսումնասիրեք, քանի որ դրանց վրա կարող եք կառուցել ձեր բիզնեսը եւ այն կլինի հրաշալի սկիզբ: Դրանք մենք նշել ենք այստեղ՝  Armenian talent reaching foreign, larger markets: Freelancer.com կայքի տվյալների համաձայն WordPress-ի ավելի քանի 6,926,477 ԱՄՆ դոլլարի հասնող ծառայություններ վաճառվել են: Այնտեղ կա նաեւ WordPress-ի խորհրդատվությունների հսկայական  բազա: CodePoet-ը իրականացնում է WordPress-ի մասնագետների համաշխարհային կառավարում: FreelanceSwitch-ն էլ միշտ հրաշալի տեղ է ազատ մասնեգետներ գտնելու համար:

WordPress-ի Թեմայի Ձեւափոխում՝ ըստ Հաճախորդի

WordPress-ի թեմաները դարձել են շատ հայտնի եւ՛ օգտատերերի ե՛ւ վեբ ծրագրավորողների շրջանում: Հաճախորդների կողմից ամենատարածված պահանջը  WordPress-ի թեմայի ձեւափոխումն է այնպես, որ այն ամբողջովին համապատասխանի նրանց պահանջին: Դեռ նոր սկսող ազատ ցանցային մոդելավորողների համար սա շատ մեծ շուկա կարող է հանդիսանալ:

Դուք կարող եք մասնագիտանալ թեմաների ձեւափոխման վրա մի հատուկ թեմա ապահովողից: Օրինակ՝ WooTheme-երը ունեն հատուկ ցուցակ՝ “Affiliated Woo Workers”: Կամ թեմայի ձեւափոխումները կարող են ընկնել ձեր առաջարկած WordPress ծառայությունների ընդհանուր խառնուրդի մեջ: Մենք նաեւ մասնագիտացրել ենք խանութներ, ինչպիսիք են  TweakMyTheme, որ բացառիկորեն առաջարկում են թեմայի ձեւափոխման ծառայություններ:

Subcontracting

Եթե ձեր հմտությունները ավելի մասնագիտացած են, դուք ավելի հուսալի կհամարեք աշխատել որպես սուբկոնտրակտոր գործակալությունների եւ այլ դիմողների համար: Օրինակ եթե դուք  WordPress պլագին մշակող եք եւ չունեք վեբ մոդելավորման հմտություններ, դուք կարող եք առաջարկել ձեր PHP մասնագիտական փորձը մոդելավորողներին եւ գործակալություններին, որոնք փնտրում են առավել կոնկրետ գործառնություն` հիմնված WordPress-ի ավելի լայն հնարավորություններով կայքի վրա: .

Սուբկոնտրակտի մեկ կարեւոր առավելությունն այն է, որ ձեր բոլոր աշխատանքները համագործակցություններ են ոչ թե վերջնական հաճախորդի այլ  մոդելավորում մշակողների հետ: Այդ դեպքում ճնշումն ավելի քիչ է, եւ հաղորդակցությունն ավելի հեշտ է ստացվում, երբ դու շփվում ես <<քո լեզուն հասկացողների>> հետ: Բացի այդ այս դեպքում դուք ավելի մեծ պրոֆեսիոնալիզմ կարող եք ակնկալել:

2. ÕŽÕ¥Õ¢ Õ„Õ¸Õ¤Õ¥Õ¬Õ¡Õ¾Õ¸Ö€Õ´Õ¡Õ¶/ Õ„Õ·Õ¡Õ¯Õ´Õ¡Õ¶ Ô³Õ¸Ö€Õ®Õ¡Õ¯Õ¡Õ¬Õ¸Ö‚Õ©ÕµÕ¸Ö‚Õ¶

Մի քանի տարիներ Հայաստանում եւ Հայաստանից դուրս հաճախորդների համար ազատ խորհրդատու աշխատելուց հետո  դուք կարող եք հասնել մի կետի, երբ ուզում եք լայնացնել ձեր բիզնեսը: Բայց համաշխարհային մրցակցության հետ ձեր աստիճանը բարձրացնելը կարող է շատ դժվար լինել: Տրամաբանորեն հաջորդ քայլը լրիվ դրույքով աշխատողներ կամ սուբկոնտրակտորներ վարձելն է եւ գործակալության տիպը օպերացիոն դարձնելը: Բայց WordPress-ը ձեզ այլ ուղի է առաջարկում:

Այն ոչ միայն կարող է ծառայել ձեզ որպես վեբ ծրագրավորման հիմնական հարթակ կայուն եւ արագ մշակման համար, այլ նաեւ դուք կարող եք ուսումնասիրել WordPress-ի լայն համայնքը՝ գտնելու նոր կադրեր եւ գործընկերներ: Դուք, օգտվելով իր ռեսուրսների հզոր պաշարից, ունակ կլինք մեծապես լայնացնելու ձեր բիզնեսը առանց մեծ ծախսեր անելու  եւ լրացուցիչ աշխատողներ վարձելու:

Ամբողջ աշխարհից մեծ պաշարներ ունենալով  այն ձեզ թույլ է տալիս բազմապատկել ձեր վաստակածը յուրաքանչյուր ժամ կամ միաժամանակ մի քանի ծրագրեր իրականացնել: Այս պաշարներից շատերը նույնիսկ, որոնք, հնարավոր է, հասանելի չլինեն Հայաստանում, իրոք անվճար են: Եւ որ ամենակարեւորն է, դուք կարող եք նաեւ ունենալ ավելի լավ վերջնական արտադրանք, եթե այն կառուցվի լավ մշակված եւ փորձված պլագինների հիման վրա, ինչպիսին է  WooCommerce-ը:

3. WordPress-Õ« Õ©Õ¥Õ´Õ¡Õ¶Õ¥Ö€Õ« Õ¾Õ¡Õ³Õ¡Õ¼Ö„Õ¨

WordPress-ի աշխարհում ամենահայտնի բիզնես օրինակը թեմաների վաճառքն է: Այսօրվա շուկան հեղեղված է WordPress-ի թեմաների խանութներով , եւ մրցակցությունն իհարկե կատաղի է: WordPress օգտագործողների քանակի մեծ աճը նշանակում է, որ հազարավոր նոր օգտատերեր յուրաքանչյուր ամիս մտնում են շուկա: Բայց հայաստանյան ծրագրավորողների համար սա տալիս է շատ ավելի մեծ առավելություններ, որոնք դուք հիմա չունեք: Թեմաների գնորդները գնում են վերջնական արտադրանք, եւ թեման գնում են՝ հիմնված <<Նայի՛ր եւ զգա՛>> եւ ոչ թե <<Ո՞վ է մշակողը>> կամ <<Որտեղի՞ց է մշակողը>> սկզբունքի վրա:

WordPress-Õ« Õ©Õ¥Õ´Õ¡Õ¶Õ¥Ö€Õ« Õ¡Õ·Õ­Õ¡Ö€Õ°Õ¸Ö‚Õ´ Õ·Õ¡Õ¿ Ö„Õ«Õ¹ Õ¿Õ¡Ö€Õ¢Õ¥Ö€Õ¡Õ¯Õ¶Õ¥Ö€ Õ¯Õ¡Õ¶ Õ°Õ¡Õ·Õ¾Õ« Õ¡Õ¼Õ¶Õ¥Õ¬Õ¸Õ¾, Õ©Õ¥ Õ«Õ¶Õ¹ÕºÕ¥Õ½ Õ¥Õ½ Õ¤Õ¸Ö‚ Õ¶Õ¡Õ­Õ¡Õ£Õ®Õ¥Õ¬ Ö„Õ¸ Õ¢Õ«Õ¦Õ¶Õ¥Õ½Õ¨.

Ô±Õ¶Õ¯Õ¡Õ­ Ô¹Õ¥Õ´Õ¡Õ¶Õ¥Ö€Õ« Ô½Õ¡Õ¶Õ¸Ö‚Õ©Õ¶Õ¥Ö€

Թեմաների բիզնես մտնելու մի եղանակ է ստեղծել էլեկտրոնային վաճառքի ձեր սեփական կայքը, որպեսզի վաճառեք ձեր թեմաները: Շատ բաներ կան, որ պիտի հաշվի առնել նախքան սկսել խորանալ այս ամենի մեջ: Նախ եւ առաջ առցանց վաճառքի արդյունավետ կայք ստեղծելն ինքնին դժվար խնդիր է: Դուք պիտի պատասխանատու լինեք շուկայական բոլոր գների, հաճախորդների տվյալների բազայի համար: Իհարկե արդյունքն էլ այն կլինի, երբ դուք 100% եկամուտ ստանաք թեմաների վաճառքից:

WordPress թեմաներն ինքնուրույն վաճառելու մեկ այլ օգուտն այն է, որ ազատ ես փորձել գնային տարբեր մոդելներ, թեմաների մուտքին անդամգրված ես, կամ ունես անվճար թեմաներ՝ հավելավճարային օժանդակությամբ:

WooThemes, Press75 եւ StudioPress օրինակներ են, որոնք անկախ թեմաների բիզնեսի հզոր խաղացողներ են հանդիսանում այս ոլորտում:

WordPress Ô¹Õ¥Õ´Õ¡Õ¶Õ¥Ö€Õ« Õ‡Õ¸Ö‚Õ¯Õ¡Õ¶Õ¥Ö€Õ¨

Այն հայ ծրագրավորողների համար, ովքեր հետաքրքրված են WordPress թեմաներ մշակելով եւ վաճառելով, բայց պատրաստ չեն ստեղծել եւ շուկա մտցնել առցանց առեւտրի իրենց սեփական կայքը, հայտնի շուկային միանալը լավագույն տարբերակն է:

Շուկայում վաճառելու օգուտն այն է, որ դու կենտրոնանում ես թեմաների դիզայնի եւ ապահովման վրա, այն դեպքում, երբ շուկան զբաղվում է ձեր շուկայաբանական եւ տրաֆիկի հետ կապված հարցերով: Վատն այն է, որ շատ շուկաներ թույլ չեն տալիս ձեզ կառավարել գնային հարցերը: Մեկ այլ պոտենցիալ վատ կողմ է այն, որ ձեր թեմաները տեղադրված են ուրիշ այլ մրցակիցների կողքին, այնպես որ դժվար չէ խառնել ամեն ինչ այդ վիճակում: Բայց միաժամանակ եղած հզոր արտադրանքը հաշվի առնելով՝ հաստատ լավ հատկանիշները գերազանցում են վատ կողմերին:

Theme Forest, Mojo Themes եւ Theme Garden բարգավաճ եւ հայտնի շուկայական տարածքներ են, որոնք արժե նշել:

4. ÕŠÕ¬Õ¡Õ£Õ«Õ¶ Õ„Õ·Õ¡Õ¯Õ¸Ö‚Õ´ Õ¥Ö‚ Õ•ÕªÕ¡Õ¶Õ¤Õ¡Õ¯Õ¸Ö‚Õ©ÕµÕ¸Ö‚Õ¶

Հավելավճարային պլագինները նորեկներին կարող են առաջարկել ավելի մեծ հնարավորություններ քան թեմաների վաճառքը:  Չնայած դրանք լայն տարածում ունեն օգտատերերի շրջանում, այնուհանդերձ պլագին մշակողներն այնքան էլ շատ չեն: Բայց շուկան աճում է մեծ արագությամբ, մանավանդ հաշվի առնելով, որ հայ ծրագրավորողները գործառնության մեջ ավելի շատ փորձ ունեն քան ինտերֆեյս մշակելու:

Եթե դուք կամ ձեր թիմը ունեն մշակման հնարավորություններ՝ ստեղծելու հրաշալի ֆունկցիոնալություն կառուցված  WordPress-ի հիման վրա, պլագինները կարող են դառնալ հենց ձեր ուզած բիզնեսը: WordPress թեմաների նման մի տարբերակ է անկախ կերպով վաճառել պլագինները սեփական առցանց առեւտրի կայքի միջոցով: Gravity Forms, Plugin Buddy եւCart66 ցույց են տվել, որ այս բիզնեսի օրինակը կարող է շատ հաջողված լինել: Դուք կարող եք նաեւ թողարկել ձեր պլագինները այնպիսի շուկաներ, ինչպիսիք են  CodeCanyon, WP Plugins եւ Mojo Themes (նրանք նույնպես ունեն պլագիններ):

Պլագինների բիզնեսի մեջ մի պոտենցիալ մարտահրավեր կարող է լինել հաճախորդների ապահովումը: Սա կարող է լինել նույնիսկ ավելի դժվար, քան թեմաների ապահովումը, քանի որ այնքան շատ այլ տարբերակներ կան: Բայց ապահովման ճիշտ թիմը ճիշտ տեղում եւ ճիշտ ձեւով, ուշադիր մշակված արտադրանքով, կարող է վերացնել հաախորդների ապահովման այդ մարտահրավերը: